فیلر نورامیس یا رووفیل؟ کدام برند ژل بهتر است؟

فیلر نورامیس یا رووفیل؟ کدام برند ژل بهتر است؟
logo

امروزه افراد زیادی از فیلرها برای برطرف‌کردن عیب‌های صورت خود ازجمله از بین‌بردن چین‌وچروک و فرم‌دهی و حجم‌دهی به صورت و لب‌ها استفاده می‌کنند. دو برند فیلر نورامیس و رووفیل محصول کره جنوبی هستند که در کلینیک‌های مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرند. افراد با مقایسه فیلر نورامیس با رووفیل با هم و اطلاع از تفاوت‌ها و شباهت‌های آن‌ها می‌توانند نتیجه بهتری از مصرف فیلر دریافت کنند.

مقایسه فیلر نورامیس با رووفیل

افراد این امکان را دارند تا با استفاده از ژل‌های نورامیس و رووفیل چین‌وچروک لب و اطراف ابرو خود را از بین ببرند. هر دو برند حاوی مقداری هیالورونیک اسید هستند که این اسید تاثیر زیادی در سفت‌شدن و آبرسانی پوست افراد دارد.

البته این دو ژل ازنظر کاربرد، مدت ماندگاری و ساختار تفاوت‌های چندانی با هم ندارند. تفاوت‌ها در اثربخشی و عملکرد آن‌ها نیز تحت تاثیر سن و محل تزریق ژل خواهد بود. ازآنجایی‌که امروزه افراد زیادی از استفاده از فیلرها استقبال می‌کنند، باید افراد با مقایسه فیلر نورامیس با رووفیل مزایا و معایب هرکدام را بشناسند و گزینه بهتر را برگزینند.

مقایسه فیلر نورامیس و رووفیل

 معرفی ژل نورامیس

ژل نورامیس (Neuramis) یک فیلر پوستی بسیار مؤثر و حاوی اسید هیالورونیک (HA) است. فیلر نورامیس بسیار انعطاف‌پذیر خواهد بود و بسیاری از کاربران و پزشکان میزان اثربخشی آن را تایید کرده‌اند. از این ژل برای انجام کارهایی همچون جوان‌سازی کلی پوست، حجم‌دادن به نواحی فرورفته، درمان چروک‌های عمیق و ثابت و خطوط باریک استفاده می‌شود.

شرکت داروسازی زیستی مدیتوکس (Medytox) که سم بوتولینوم نوع A را توسعه داد، انواع مختلفی از ژل نورامیس را تولید می‌کند. فیلر نورامیس دیپ ویسکوزیته متوسطی دارد و از آن برای پرکردن سریع و موثر چین‌وچروک‌ها در نواحی صورت، گردن، دست‌ها و ناحیه سینه استفاده می‌شود.

فیلر نورامیس والیوم غلیظ‌ترین نوع این فیلر است و از آن برای پرکردن ماهرانه‌ای حجم بافت‌های فرورفته پوست صورت استفاده می‌شود. درحالی‌که فیلر نورامیس لایت رقیق‌ترین فیلر پوستی به‌حساب می‌آید و برای پرکردن خطوط و چروک‌های باریک به‌کار می‌رود.

اگر میخواهید در مورد ژل رووفیل بیشتر بدانید مطالعه مقاله " ژل رووفیل چیست؟ " پیشنهاد می شود.

معرفی ژل رووفیل

ژل رووفیل (Revofil) یکی دیگر از فیلرهای پوستی است. در مقایسه فیلر نورامیس با رووفیل می‌توان دریافت این فیلر علاوه‌بر اسید هیالورونیک، با پپتیدهای شبه بیولوژیکی درست می‌شود. از آن برای جوان‌سازی پوست‌های پیرشده، بازسازی و شکل‌دادن به بافت صورت کاربرد دارد.

فیلر رووفیل ویسکوزیته (غلظت) و خاصیت ارتجاعی بالایی دارد. درمان با ژل رووفیل باعث سفت‌شدن پوست می‌شود و ظاهری طبیعی بدون چروک برای افراد ایجاد می‌کند. از انواع مختلف فیلر رووفیل که برای رفع چین‌وچروک و حجم‌دهی مورد استفاده قرار می‌گیرد، موارد زیر را می‌توان نام برد:

  • فیلر رووفیل فاین برای درمان خطوط و چروک باریک
  • فیلر رووفیل پلاس برای افزایش حجم
  • فیلر رووفیل آلترا برای پر کردن چروک‌های عمیق و حجم‌دهی شدید

مقایسه هزینه ژل نورامیس و رووفیل

به‌طور طبیعی فیلرهای مختلف با قیمت‌های متفاوت عرضه می‌شوند. با مقایسه فیلر نورامیس با رووفیل ازنظر هزینه می‌توان دریافت که هزینه فیلرهای مختلف تحت تاثیر بازدهی و اثربخشی آن‌ها تعیین می‌شود. بااین‌حال هر دو ژل توسط کره جنوبی ساخته شده‌اند و به‌عنوان مناسب‌ترین ژل‌ها ازنظر قیمت به‌شمار می‌روند. بنابراین اختلاف قابل توجهی با هم ندارند.

 تفاوت در ماندگاری ژل نورامیس و رووفیل

ماندگاری ژل نورامیس به تناسب نوع محصول و محل تزریق آن تقریبا بین 6 تا 12 ماه درنظر گرفته می‌شود. درحالی‌که فیلر رووفیل بسته به محل تزریق و نوع آن بین 9 تا 12 ماه ماندگاری دارد. با مقایسه این دو محصول می‌توان دریافت که حداکثر ماندگاری آن‌ها یکسان است، اما اثرگذاری ژل رووفیل نسبت به ژل نورامیس پس از تزریق بیشتر است و دوام بیشتری دارد.

تفاوت نورامیس و رووفیل

مزیت ژل نورامیس به رووفیل

ژل نورامیس حاوی هیالورونیک اسید است که استحکام و پایداری بیشتری در پوست افراد ایجاد می‌کند. به‌دلیل وجود هیالورونیک اسید در این ژل، برای تزریق آن سوزن ظریف لازم خواهد بود. در مقایسه فیلر نورامیس با رووفیل می‌توان دریافت که مزیت ژل نورامیس به رووفیل تزریق بدون درد و عوارض آن خواهد بود. استفاده از ژل نورامیس در مقایسه با سایر فیلرها و روش‌های جراحی هزینه کمتر و مقرون‌به‌صرفه‌تری دارد.

مزیت ژل رووفیل به نورامیس

درحالی‌که تزریق ژل رووفیل برای رفع چین‌وچروک‌های عمیق و سطحی پوست اثربخشی سریع‌تر و ماندگارتری دارد. این ژل علاوه‌بر رفع چین‌وچروک به حفظ شادابی و حالت طبیعی پوست کمک می‌کند. تزریق این ژل بدون درد انجام می‌شود و هزینه آن اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه خواهد بود.

کدام عوارض بیشتری دارد؟

با مقایسه فیلر نورامیس با رووفیل ازنظر عوارض می‌توان دریافت که عوارض تزریق این دو برای تمامی افراد یکسان و همیشگی نیست. در پاسخ به این سوال که کدام عوارض بیشتری دارند، می‌توان گفت تفاوت چشمگیری بین این دو ژل ازنظر عواض و معایب وجود ندارد.

مقاله پیشنهادی: بهترین مارک ژل صورت و لب

 عوارض نورامیس

درصورتی‌که ژل نورامیس در مراکز معتبر و در کلینیک‌های تخصصی تزریق شود، عوارضی برای افراد ایجاد نخواهد کرد. زیرا این ژل همیشگی نیست و افراد پس از چند ماه باید آن را دوباره تزریق کنند.

عوارض رووفیل

بااین‌حال تزریق ژل رووفیل برای خانم‌های باردار و شیرده هرگز انجام نمی‌شود. ازآنجایی‌که این ژل‌ نیز ماندگاری زیادی در بدن افراد ندارد، نمی‌تواند عوارض جدی برای بدن افراد داشته باشد. برخی مواقع ژل رووفیل باعث ایجاد آلرژی، تورم، قرمزی و عفونت در افراد می‌شود.

انتخاب درست بین ژل نورامیس و رووفیل

باتوجه‌به مقایسه فیلر نورامیس با رووفیل نمی‌توان به‌طور قاطعانه گفت کدام ژل انتخاب بهتری است. افراد باید باتوجه‌به هزینه، میزان ماندگاری و اثربخشی، میزان درد در هنگام تزریق و عوارض ناشی از تزریق گزینه مناسب را برگزینند.

شما می‌توانید مراکز تزریق فیلر نورامیس و رووفیل را در شهر و محل مورد نظر خود در قسمت جستجوی کلینیک‌های زیبایی در سایت فایند کلینیک بیابید. همچنین با بررسی نظرات کاربران، امتیازها، اطلاعات مراکز یا پزشک ها، سایت و شبکه‌های اجتماعی این مراکز یا دکترها، می‌توانید در انتخاب مرکز مورد نظر خود تصمیم گیری بهتری داشته باشید.

جمع‌بندی

ژل نورامیس و رووفیل هر دو فیلر پوستی هستند که برای رفع چین‌وچروک پوست و افزایش حجم لب‌ها و غیره استفاده می‌شوند. هر دوی این ژل‌ها از روش‌های درمانی بدون جراحی و مقرون‌به‌صرفه به‌حساب می‌آیند. این ژل‌ها حاوی هیالورونیک اسید هستند و توسط کره جنوبی تولید شده‌اند. با مقایسه فیلر نورامیس با رووفیل می‌توان دریافت که ازنظر هزینه، کاربرد، ساختار، ماندگاری و عوارض تفاوت چندانی ندارند.

این صفحه را به اشتراک بگذاریم:
 71  |
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تجربیات و سوالات خود در مورد مطالب این صفحه را با ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان ما در اسرع وقت به تمامی سوالات پاسخ خواهند داد.

ContantUs