logo

دستگاه لاغری ال پی جی (LPG) چیست؟

دستگاه لاغری ال پی جی نوعی دستگاه ایمن و بدون درد است که به منظور لاغری موضعی و کاهش سایز در روش لاغری اندرمولوژی مورد استفاده قرار می گیرد.

تکنیک تاثیرگذاری این دستگاه بر پایه ماساژ درمانی استوار است، بدین منظور موضع مورد نظر توسط دستگاه ال پی جی و ماساز های آرام چربی های انباشته شده را با گردش خون و سیستم لنفاوی از بین می برد.

این دستگاه در از بین بردن سلولیت ها نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین در پی مراحل انجام کار توسط دستگاه بر موضع مورد نظر فرآیند کلازن سازی با تحریک الاستین انجام می گردد که موجب سفت شدن و کشیدگی پوست می گردد.

بوسیله دستگاه لاغری LPG بدون درد و نیاز به جراحی و صرف هزینه گزاف می توانید بسیاری از چربی هی مقاوم در بدن را به سهولت از بین ببرید. نکته ی حائز اهمیت در خصوص این دستگاه و تکنیک طبیعی بودن آن است بدین مفهوم که کل فرآیند یک پروسه مکانیکی بوده و خبری از امواج و اشعه لیزری نمی باشد.

 

 

لیپوماساژ اندرمولوژی چیست؟

لیپوماساژ اندرمولوژی روشی غیر تهاجمی مبتنی بر ماساژ نواحی از بدن است که دارای چربی بوده و در این تکنیک بوسیله دستگاه ال پی جی چربی های انباشته شده در موضع مورد نظر از بین برده می شوند. لیپوماساژ برای نخستین بار در فرانسه ساخته شده و در اروپا بسیار مورد استفاده قرار گرفته است.

واژه Endermologie نیز واژه ای فرانسوی می باشد که در انگلیسی تحت عنوان through the dermis ترجمه می شود. این روش درمانی به عنوان اولین روش برای از بین بردن سلولیت ها شناخته شده و همچنین مورد تائید FDA قرار گرفته است.

 

براي مشاهده ديگر کلينيک ها بر روي دکمه زير کليک کنيد:

مشاهده ديگر کلينيک ها

 

در کدام نواحی از بدن ال پی جی انجام می شود؟

با توجه به این موضوع که ال پی جی روشی غیر تهاجمی به منظور خوش فرم کردن بدن، کاهش چربی و رفع سلولیت و همچنین بهبود بافت و رنگ پوست می باشد به طور کلی تقریبا در تمامی نواحی بدن مورد استفاده قرار می گیرد، در ادامه به معرفی نواحی تحت درمان دستگاه LPG می پردازیم.

  • بازو: سفت و محکم کردن بازوهای شل و ایجاد فرم مناسب
  • شکم و پهلو: حذف چربی های سرسخت ناحیه شکم و پهلو و محکم کردن پوست شل
  • باسن: اصلاح فرم و لیفت و صاف کردن باسن
  • ران: سفت کردن و از بین بردن سلولیت های ران ها
  • سینه: کم کردن ذخایر چربی و کاهش بزرگی سینه در آقایان
  • صورت: لاغری، جوانسازی و رفع چروک صورت

ال پی جی صورت

ال پی جی روشی غیر تهاجمی و طبیعی در جهت لاغری صورت، جوانسازی و کشیدگی پوست و از بین بردن چروک و شل شدگی پوست صورت می باشد. امروزه علاوه بر استفاده ال پی جی به منظور لاغری نیز این دستگاه برای جوانسازی و لاغری پوست صورت هم استفاده می گردد.

نام دستگاه ال پی جی صورت اندرموبل می باشد و به منظور رفع غبغب، شل شدگی و جوانسازی و تاخیر پیری پوست، کاهش کبودی و سیاهی اطراف چشم، لیفت و بر طرف نمودن چین و چروک های و کنترل منافذ باز پوست مورد استفاده قرار می گیرد.

اندرمولوژی شکم

اندرمولوژی روشی طبیعی برای از بین بردن چربی های موضعی و احیای پوستی می باشد. در اندرمولوژی شکم علاوه بر حذف چربی های سرسخت این ناحیه، سفت شدن و درمان شلی پوست شکم را هم نیز شاهد خواهیم بود.

مزایای ال پی جی برای لاغری موضعی

  • استفاده از ال پی جی در لاغری موضعی به عنوان یک درمان سرپایی مطرح می گردد و بدن هیچگونه دردی انجام می گیرد.
  • دریافت نتایج فوری در نواحی تحت درمان
  • خوش فرمی بدن
  • کاهش ظاهر نامناسب و ناهمواری های سلولیت
  • افزایش جریان خون و افزایش درناز لنفاوی و کمک به حذف مایعات
  • صافی و یکنواختی سطح پوست و افزایش انعطاف پذیری پوست

خطرات و عوارض ال پی جی

ال پی جی روشی طبیعی و بدون خطر می باشد. اما در این میان مواردی دیده شده که فرد نتیجه مورد دلخواه را نگرفته و نیاز به صرف جلسات بیشتر بوده و در نهایت باز هم نتیجه مورد دلخواه دیده نشده و دستگاه کارایی لازم برای سیستم بدنی فرد را نداشته و در این میان برای فرد تنها مقداری هزینه بی فایده در بر داشته است.

همچنین به دلایل افزایش جریان خون به مقدار بسیار زیاد امکان دارد برای تمامی افراد مناسب نباشد و منجر به تشدید علائم برخی بیماری ها در فرد گردد.

عوارض استفاده از این روش به کبودی مختصر و کوفتگی عضلانی محدود شده که به سرعت رفع می گردد.

چه کسانی کاندیدای مناسب برای LPG هستند؟

  • افرادی که به دنبال روش های درمانی کم خطر و غیر جراحی هستند.
  • افرادی که خواهان لاغری به روش طبیعی هستند.
  • افرادی که از نظر آن ها ورزش و رژیم غذایی به تنهایی برای از بین بردن چربی ها و تورفتگی های بد شکل بدن کافی نیست.
  • افرادی که نوسانات هورمونی شدید دوران بلوغ، بارداری و یائستگی را که در فرم بدن آن ها تغییرات زیادی بوجود آورده را تجربه نموده اند.
  • افرادی که با وجود ورزش و سبک زندگی سالم در برخی از نقاط بدن دارای چربی می باشند.

چه کسانی نباید LPG انجام دهند؟

به دلیل افزایش حدود 400 درصدی جریان خون در بدن فرد، این روش برای تمامی افراد مناسب نبوده زیرا در اثر این افزایش امکان تشدید بسیاری از بیماری در بدن این اشخاص وجود دارد، در لیست زیر به معرفی برخی از این بیماری ها می پردازیم.

  • افرادی که داروهای رقیق کننده خون مصرف می نمایند و دچار ترومبوز (تشکیل لخته خون) هستند.
  • بیماری های عفونی پیش رونده مانند ایدز و...
  • افرادی که طی 5 سال گذشته دچاز سرطان و یا تومورهای برخیم بوده اند.
  • بیماران قلبی
  • بیماران تنفسی
  • نارسایی کلیه
  • هپاتیت
  • دیابت
  • خانم های باردار
  • افرادی که طی 2 سال گذشته دچار بیماری های گردش خون بوده اند.

دستگاه LPG (لیپوماساژ) چگونه کار می کند؟

دستگاه ال پی جی مجهز به ساکشن و غالتک ها مکانیکی می باشد. این روش درمانی در واقع ماساژ بدن به همراه درمان می باشد. تکنسین غلتک دستگاه را در تمام سطح بدن حرکت داده و در نقاطی که دارای چربی هستند تمرکز بیشتری خواهد داشت.

فرآیند ال پی جی مایعات اضافی را از لوله های چربی خارج می کند و اندازه لوله چربی را کوچک می کند و در نهایت چربی را به صورت یک لایه صاف و تخت در می آورد.

مراحل درمان با دستگاه لاغری اندرمولوژی

در ابتئا پس ار انتخاب کلینیک مورد نظر و برگزاری جلسه مشاوره با پزشک خود از روند کار اطلاع پیدا می کنید و با دیدی واقع بینانه اقدام به انجام درمان می نمایید.

لاغری اندرمولوژی بوسیله دستگاهی بنام ال پی جی انجام می شود و این دستگاه شباهت زیادی به فرآیند ماساژ دارد و دستگاه توسط تکنسین بر روی تمامی نواحی بدن حرکت داده می شود و در نواحی دارای چربی با تاکید بیشتری انجام می گیرد. کل پروسه درمان در یک جلسه بین 35-40 دقیقه می باشد.

بیمار می بایست هر هفته 1-2 جلسه با حداقل فاصله یک روز در میان به مدت 14-20 جلسه جهت تکمیل فرایند درمان به کلینیک مراجعه نماید. این فرایند تحت هوشیاری کامل و بدون درد انجام می گیرد و فرد پس از اتمام جلسه نیازی به استراحت نداشته و پس از درمان امکان ایجاد سوزش و یا کبودی مختصر در بدن وجود دارد که به سرعت رفع می گیرد.

نتایج ال پی جی (LPG)

بهترین نتیجه در رفع چربی های موضعی زمانی ایجاد می گردد که همراه با ورزش منظم و رژیم غذایی مناسب و سالم باشد. همچنین نوشیدن روزانه 8 لیوان آب بسیار تاثیرگذار می باشد. نتیجه روش درمانی ال پی جی معمولا پس از 8-12 جلسه مشهود می باشد.

دوره نقاهت و مراقبت های بعد از LPG اندرمولوژی

لاغری اندرمولوژی یک روش درمانی سرپایی محسوب شده و هیچ دوره نقاهتی نخواهد داشت و بیمار بلافاصله می تواند به انجام امور روزمره خود بپردازد. دراین میان برای دریافت نتیجه مطلوب می بایست ورزش و رژیم غذایی سالم و همچنین مصرف آب فراوان را در برنامه روزانه خود قرار دهید.

قیمت ال پی جی لاغری

هزینه ال پی جی کاملا به تعداد جلسات مورد نیاز شما و همچنین کلینیک و موقعیت جغرافیایی آن بستگی داشته و پس از برگزاری جلسه مشاوره می توانید به طور کامل از هزینه و شرایط پرداخت دوره درمانی خود مطلع شوید.

بهترین کلینیک ال پی جی در ایران

بهترین کلینیک همواره کلینیکی بوده که علاوه بر تجهیزات بروز دارای تکنسیت و کادر درمانی مجرب باشد و همچنین موقعیت جغرافیایی و نوع دسترسی به آن هم جزو فاکتورهای بسیار پر اهمیت می باشد. شما با توجه به موقعیت جغرافیایی خود در هریک از شهرهای ایران می توانید از لیست کلینیک های منتخب ما در سایت که همگی جزو بهترین ها هستند، کلینیک مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

ال پی جی فایند کلینیک

تمامی مجوزهای کلینیک ها پیش از ثبت در فایندکلینیک توسط تیم کارشناسی ما بررسی و تائید می شود و پس از گذراندن این مرحله در اختیار شما قرار می گیرد. بنابراین با اطمینان خاطر می توانید از لیست پایین صفحه با توجه به موقعیت خود کلینیک دارای خدمات ال پی جی را برگزینید و تجربه ای به یاد ماندنی از امور زیبایی در ذهن خود ثبت نمایید.

سوالات متداول دستگاه لاغری ال پی جی

آیا ال پی جی درد دارد؟

خیر، این روش درمانی کاملا بدون درد بوده و تنها شاید در برخی موارد با سوزش و کبودی مختصر همراه باشد که به سرعت رفع می گردد.

ال پی جی چقدر طول می کشد؟

هر جلسه ال پی جی بین 35-40 دقیقه به طول می انجامد.

چه تعداد جلسات ال پی جی نیاز است؟

با توجه به شرایط اضافه وزن و چربی هر فرد بین 14-20 جلسه نیاز به درمان می باشد.

چه مدت پس از ال پی جی، نتایج قابل مشاهده است؟

پس از جلسه اول نواحی تحت درمان دارای فشردگی و حجم کمتر می گردد و معمولا نتیجه درمانی پس از جلسه 8-12 قابل مشاهده می باشد.

آیا نتایج LPG دائمی است؟

اگر به همراه ورزش و یک رژیم غذایی مناسب انجام گیرد می توانید شاهد یک نتیجه دائمی باشید. همچنین انجام هر 3-4 هفته یکبار درمان های نگهدارنده می تواند در ماندگاری تاثیرگذار باشد.

تفاوت لیپوساکشن و LPG چیست؟

ال پی جی یک روش غیر تهاجمی بوده که در جهت سلامت بافت پیوندی نیز قرار دارد اما لیپوساکشن نوعی عمل جراحی تهاجمی بوده که در پی آن بافت چربی بصورت عمقی تخلیه می شود. معمولا پزشکان توصیه می کنند که از ال پی جی در کنار لیپوساکشن به منظور دریافت نتیجه مطلوب و کاهش التهاب و زخم و آسیب های بافتی در لیپوساکشن استفاده گردد.

آیا LPG پوست را سفت می کند؟

ماساژ با دستگاه ال پی جی تولید کلاژن و الاستین را تحریک کرده که خود منجر به سفت و کشیدگی پوست می گردد و افتادگی پوست را برطرف می نماید.

تأثیر LPG برای لاغری و سلولیت چگونه است؟

ال پی جی از موثرترین روش های درمانی برای رفع سلولیت می باشد که با روشی متکی بر ماساژ سبب افزایش جریان خود و اکسیژن رسانی در مناطق سلولیتی و دارای چربی شده و منجر به دفع آنها می گردد.

آیا لاغری به روش LPG مورد تأیید قرار گرفته است؟

بله، لاغری با استفاده از ال پی جی مورد تائید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) می باشد و این روش موثر در لاغری و رفع سلولیت می باشد.

دلیل اهمیت داشتن فعالیت های بدنی پس از روش ال پی جی چیست؟

در اثر تجزیه چربی های بدن یک منبع انرژی در خون آزاد می گردد و انجام ورزش این منبع انرژی را استفاده نموده و این ان=مر از بازگشت چربی های جلوگیری می نماید.

آیا رعایت رژیم غذایی در کنار LPG نیاز است؟

داشتن رژیم غذایی مناسب و فعالیت بدنی در کنار ال پی جی می تواند منجر به دریافت نتیجه ایده آلی از LPG گردد. اما در این میان هدف مورد نظر شخص اهمیت ویژه ای دارد زیرا رژیم غذایی به تنهایی برای از بین بردن سلولیت و یا چربی های برخی نواحی بدن تاثیر چندانی ندارد.

لاغری با روش اندرمولوژی (LPG) چه تفاوتی در آقایان و بانوان دارد؟

از ال پی جی در خانم های برای رفع چربی های موضعی و همچنین سلولیت استفاده می گردد، در این میان اگرچه آقایان مستعد سلولیت نبوده اما امکان دارتد دارای پوستی شل و یا تجمع چربی در زیر پوستشان باشند که با استفاده از این دستگاه پوست محکم شده و کشیدگی پیدا می کند. بنابراین روشی ایده آل برای رفع افتادگی و شلی پوست پس از لاغری می باشد. همچنین برای از بین بردن چربی های نواحی عضله سینه در آقایان دارای کاربرد می باشد. همچنین بسیاری از آقایان علاوه بر ورزش و سبک زندگی سالم باز هم در نقاط پهلو دارای چربی اندکی بوده که LPG به آن ها بسیار توصیه می گردد.

این صفحه را به اشتراک بگذاریم:
 2022  |
 4.75   از   5/00   از تعداد   8   رای   |
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تجربیات و سوالات خود در مورد مطالب این صفحه را با ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان ما در اسرع وقت به تمامی سوالات پاسخ خواهند داد.

آگهی های مرتبط با دستگاه لاغری ال پی جی

تهران
ایرانیان

لاغری و کاهش سلولیت با LPG

ایرانیان
تهران - زعفرانیه
مشاهده اطلاعات

توجه: دریافت شرایط ویژه با ذکر نام فایندکلینیک در هنگام تماس

تهران
آرش نجف بیگی

لاغری و کاهش سلولیت با ال پی جی

آرش نجف بیگی
تهران - سعادت آباد
مشاهده اطلاعات

توجه: دریافت شرایط ویژه با ذکر نام فایندکلینیک در هنگام تماس

تهران
سیب سبز

لاغری و کاهش سلولیت با دستگاه ال پی جی

سیب سبز
تهران - تهرانپارس
مشاهده اطلاعات

توجه: دریافت شرایط ویژه با ذکر نام فایندکلینیک در هنگام تماس

کلینیک ها ContantUs