شنبه 18 دی 1400

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد
logo

لیزر موهای زائد امروزه به یکی از پرطرفدارترین و بهترین روش های حذف موهای زائد تبدیل شده است. اما مهم ترین نکته در مسیر لیزر موهای زائد و نتیجه دهی مطلوب، انتخاب درست تکنولوژی و برند دستگاه می باشد. در واقع فناوری استفاده شده در دستگاه با برند دستگاه دو فاکتور مجزا می باشد.

در کلام ساده بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای هر فرد متفاوت است. زیرا می بایست فاکتورهای نظیر نوع رنگ پوست و ضخامت موهای زائد را در نظر گرفت. به عنوان مثال برخی لیزرها برای افراد با پوست روشن و موهای نازکتر بهترین انتخاب است اما همان لیزر برای فردی با پوست تیره و موی ضخیم بدون کاربرد و نتیجه دهی مطلوب باشد. پس بنابراین در این مقاله ابتدا با انواع فناورز لیزر آشنا می شویم و سپس بررسی می نماییم که بهترین دستگاه لیزر برای هر نوع پوست و مو کدام است.

بهترین دستگاه لیزر مو

 

براي مشاهده ديگر کلينيک ها بر روي دکمه زير کليک کنيد:

مشاهده ديگر کلينيک ها

 

فیلم معرفی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

 

 

 

انواع فناوری لیزر

سه نوع فناوری لیزر وجود دارد که هر کدام دارای طول موج متفاوت و در نتیجه کارکرد متفاوت می باشد. دقت داشته باشید فناوری لیزر با برند دستگاه کاملا تفاوت دارد. در واقع دستگاه ها با برندهای گوناگون می توانند از یک فناوری و یا ترکیب فناوری ها استفاده نمایند. در ادامه به بررسی هرکدام می پردازیم.

 

الکساندرایت

لیزر الکساندرایت با طول موج 755 نانومتر یکی از سریع ترین فناوری های لیزر می باشد. این نوع فناوری برای تمامی نقاط بدن مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین بهترین نتیجه دهی این لیزر برای پوست های روشن با موهای نازک می باشد. دستگاه کندلا آمریکایی یکی از بهترین برندهای بهره مند از تکنولوژی الکساندرایت می باشد.

 

دایود

لیزر دایود با طول موج 810 نانومتر جلسات درمانی کوتاه تر و سرعت بالاتر و اثرگذاری کمی بیشتر نسبت به الکساندرایت دارد. البته لازم به ذکر است که در این لیزر به دلیل وقفه های تابشی کوتاه، احساس درد کمی بیشتر می باشد. و برای افرادی که آستانه ی تحمل درد پایین دارند ممکن است مناسب نباشد. این لیزر مناسب افراد با پوست روشن تا گندمی با موهای ضخیم و تیره می باشد. دستگاه وکتوز یا وکتوس آمریکایی یکی از بهترین انواع دستگاه های پشتیبانی کننده از لیزر دایود می باشد.

 

ان دی یاگ

لیزر ان دی یاگ با طول موج 1064 نامتر با بیشترین عمق نفوذ بهترین انتخاب برای افراد با پوست تیره می باشد. سایر لیزرها برای افراد با پوست تیره علاوه بر نتیجه دهی نامطلوب، آسیب رسان نیز می تواند باشد.

بهترین دستگاه پشتیبانی کننده از لیزر اندی یاگ دستگاه دکا آمریکایی می باشد. این دستگاه از دو طول موج لیزر اندی یاگ و الکساندرایت بصورت ترکیبی استفاده می نماید. بنابراین با انعطاف پذیری بالا برای انواع متقاضیان با رنگ پوست و مو مناسب است.

 

انواع برندهای دستگاه لیزر مو

برند دستگاه نیز در کنار فناوری لیزر از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. محدودیت تعداد شات (همان شلیک لیزر)، وقفه بین شات ها، قطر پرتوی لیزر، سیستم خنک کننده و... همگی از قابلیت دستگاه می باشد که منجر به نتیجه دهی بهتر دستگاه و کنترل کنندگی و آسیب کمتر می گردد.

به عنوان مثال در هنگام تابش پرتو نوری به طور همزمان علاوه بر گرم شدن فولیکول ها، پوست هم گرم می شود. در دستگاه های دارای خنک کننده یا کولینگ، با خنک نمودن پوست از بروز عوارض و سوختگی پوست پیشگیری می شود.

و یا در دستگاه هایی که  دارای وقفه کوتاه بین شات ها هستند امکان بروز سوختگی پوست وجود دارد.

 

کندلا

شرکت کندلا یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان لیزر و تجهیزات پزشکی در آمریکا می باشد. این دستگاه از تکنولوژی الکساندرایت و اندی یاگ استفاده می کند.

قابلیت های دستگاه کندلا شامل:

  • قابل تغییر بودن قطر تابش
  • دارای سیستم خنک کننده
  • بیش از 20 سال سابقه
لیزر مو کندلا

دکا

شرکت دکا با سابقه 30 ساله در تولیدات لوازم و تجهیزات پزشکی، یکی از بهترین تولیدکنندگان ایتالیایی به شمار می رود. این دستگاه هم از دو فناوری الکساندرایت و اندی یاگ استفاده می نماید. بنابراین برای طیف وسیعی از متقاضیان مناسب می باشد.

قابلیت های دستگاه دکا شامل:

دارای استاندارد و ایمنی بالا برای تمام رنگ پوست ها

قابل استفاده برای افرادی که دارای موهای نازک هستند.

دارای تکنولوژی منحصر به خود که با کاهش انرژی پرتوها و درصد جذب بالا همراه است. بدینگونه علاوه بر کاهش خطرات میزان اثرگذاری نیز افزایش یافته است.

لیزر مو دکا

آپوجی سایناشور

دستگاه لیزر آپوجی ساخت شرکت سایناشور آمریکا می باشد. این دستگاه از دو فناوری الکساندرایت و ان دی یاگ استفاده می نماید. در واقع با سوئیچ بین دو طول موج امکان استفاده در هر نوع طیف پوست و مویی فراهم می گردد. همچنین این شرکت مدعی است که این دستگاه علاوه بر رفع موهای زائد دارای قابلیت کاهش لک های پوستی را نیز دارا می باشد.

قابلیت های دستگاه آپوجی:

  • دارای سیستم خنک کننده
  • قابلیت تاثیرگذاری بر روی لک های پوستی ناشی از آفتاب سوختگی و یا افزایش سن
  • افزایش اثربخشی درمان و کاهش جلسات مراجعه
لیزر مو آپوجی

وکتوس

دستگاه وکتوز تولید شرکت معتبر سایناشور آمریکایی می باشد. این دستگاه در بین تمامی دستگاه ها دارای سرعت بالا می باشد. اما امکان بروز درد اندک حین کار با دستگاه نیز وجود دارد.

قابلیت های دستگاه وکتوس:

  • قطر تابشی بیشتر (دلیل بر افزایش سرعت دستگاه)
  • دارای سیستم خنک کننده
  • دارای سیستم بازیافت فوتون که موجب تاثیرگذاری بالاتر می شود.
  • دارای سیستم خوانش ملانین که موجب کاهش عوارض و ایجاد ایمنی می گردد.
لیزر مو وکتوس

سوپرانو آیس پلاتینوم آلما

این دستگاه از سه نوع فناوری الکساندرایت، دایوود و اندی یاگ استفاه می نماید. این موضوع بدین معنا است که تمامی افراد با هرگونه رنگ پوست و ضخامت مو می توانند از این دستگاه استفاده نمایند. دستگاه با ترکیب سه طول موج به بهترین شکل ممکن به پوست نفوذ می کند و باعث اثرگذاری بر روس فولیکول مو و نهایتا حذف موهای زائد  می گردد. دستگاه سوپرانو آیس ساخت چین می باشد اما از لحاظ کیفیت قابل قبول می باشد. اما در نهایت می بایست این نکته را مد نظر داشت که قطعا کیفیت و استاندارد آن با برند آمریکایی با سابقه بالا نمی تواند برابری کند.

 

کدام دستگاه لیزر مو از همه بهتر است؟

با مطالعه این مقاله به این نتیجه رسیدیم که بهترین دستگاه برای هر فرد متفاوت می باشد. در واقع می بایست:

  • دستگاه انتخابی از فناوری سازگار با رنگ پوست و مو استفاده نماید.
  • از دستگاهی با قطر تابش مناسب، وقفه های تابشی بین شات استاندارد و ایمن و سیستم خنک کننده مناسب استفاده شود.

به طور کل کلیه دستگاه هایی که در این مقاله به آنها اشاره نمودیم جز بهترین دستگاه ها با بالاترین استاندارد ها می باشند که شما با توجه به نوع پوست و موی خود بهترین خود را می بایست انتخاب نمایید.

به عنوان مثال بهترین دستگاه برای افراد دارای پوست روشن و موی بور دستگاه کندلا که از لیزر الکساندرایت بهره برده است نیز می باشد.

 

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای پوست سبزه

برای پوست های روشن و یا گندمی با موی تیره از دستگاه با لیزر دایود و همچنین با لیزر الکساندرایت می توان استفاده نمود.

برای افراد با پوست تیره و برنزه دستگاه های دارای طول موج اندی یاگ مناسب می باشد.

دستگاه های کندلا، دکا، آپوجی، وکتوز، سوپرانو آیس پلاتینیوم آلما بهترین دستگاه های مناسب پوست سبزه و تیره می باشند.

 

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای پوست روشن

مناسب ترین لیزر برای افراد با پوست روشن و موهای بور الکساندرایت می باشد که به عنوان مثال به دستگاه کندلا می توان اشاره نمود.

 

بهترین لیزر برای موهای کرکی

دستگاه های که از لیزر الکساندرایت استفاده می نماید می تواند موهای کرکی و نازک را از بین ببرد. اما امکان دارد برای حذف این موها به تعداد جلسات بیشتری نیاز باشد.

دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم مدعی از بین بردن موهای کرکی می باشد.

 

قیمت بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

هزینه لیزر شامل تعداد جلسات مورد نیاز، برند دستگاه و همچنین ورژن و سال تولید دستگاه به علاوه هزینه دستمزد و کلینیک می باشد. در لیست آگهی ها می توانید با کلینیک ها معرفی شده تماس برقرار نمایید و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

 

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد فایند کلینیک

فایندکلینیک معرفی کننده مراکز ارائه خدمات درمانی زیبایی می باشد. همواره مد نظر داشته باشید که کلینیک هایی که از بروزترین دستگاه ها و همچنین اپراتور و پزشک دارای مهارت بالا استفاده می نمایند در دسته بهترین کلینیک ارائه دهنده بهترین دستگاه لیزر می باشند.

این صفحه را به اشتراک بگذاریم:
 10832  |
 4.06   از   5/00   از تعداد   18   رای   |
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تجربیات و سوالات خود در مورد مطالب این صفحه را با ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان ما در اسرع وقت به تمامی سوالات پاسخ خواهند داد.

N.S شنبه 18 دی 1400

اکثرا مثل من الکساندرایت رو به عنوان برند دستگاه میشناسن در صورتیکه فناوری استفاده شده تو دستگاهه! چقدر کامل و دقیق بود توضیحات، کاملا متوجه شدم ، عالییی بود.

پاسخ
admin در پاسخ به N.S شنبه 18 دی 1400

دقیقا، خیلی ممنون و متشکر از شما.

پاسخ

مراکز لیزر مو با دستگاه معتبر

تهران
نیلفروش زاده

لیزر موهای زائد با دکتر نیلفروش زاده

نیلفروش زاده
تهران - جردن
مشاهده اطلاعات

توجه: دریافت شرایط ویژه با ذکر نام فایندکلینیک در هنگام تماس

تهران
آتریسا

لیزر مو با برند معتبر دستگاه در آتریسا

آتریسا
تهران - اشرفی اصفهانی
مشاهده اطلاعات

توجه: دریافت شرایط ویژه با ذکر نام فایندکلینیک در هنگام تماس

تهران
گیتا مجیدزاده

لیزر موهای زائد

گیتا مجیدزاده
تهران - ولنجک
مشاهده اطلاعات

توجه: دریافت شرایط ویژه با ذکر نام فایندکلینیک در هنگام تماس

کلینیک ها ContantUs